Waarom bruiloft fotografie?

Hallo daar! Welkom bij..

Waarom Bruiloft Fotografie?

Het ‘Ja’ woord is gegeven, jullie zijn verloofd en stappen samen het huwelijksbootje in! De voorbereiding op jullie bruiloft is van start gegaan. Dit zal misschien wel de mooiste dag uit jullie leven worden, een dag die je voor altijd wilt blijven herinneren en zult koesteren.

Zeg daarom ‘Ja.. ik wil bruiloft fotografie’ en laat deze dag vast leggen zodat je herinneringen hebt die je voor altijd kan bewaren. Wanneer jullie de foto’s terug kijken, jullie de liefde zullen voelen en je wordt herinnerd aan dat ene speciale moment. Deze dag beleef je maar 1 keer, jullie hebben maar 1 keer de kans om deze dag vast te laten leggen.

Kies bijvoorbeeld voor een unplugged wedding! En vraag als bruidspaar aan je gasten om alle digitale apparaten uit te zetten, geen foto’s te maken en te delen. Zo maken de gasten de trouwdag bewust mee en niet alleen achter hun digitale scherm. De trouwfotograaf is de enige die foto’s maakt.

Lees hier beneden alle blogs over ‘Ja.. ik wil bruiloft fotografie!’ Geniet ervan!

Liefs, Ilse de Laat

Bekijk deze one minute video als korte intro van de blog!

Er even tussenuit..

Er even tussenuit.. Voor mijn verjaardag (31 maart) ben ik samen met mijn familie een weekendje naar Barcelona gegaan, van 25 tot en…

Lees meer..

Laden…

Er is iets fout gegaan. Vernieuw de pagina en/of probeer het opnieuw.

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag