Mijn geluk!

Welkom bij

De dag van het geluk!

2O maart is het de dag van het geluk! Even de tijd om stil te staan bij wat voor mij geluk is!

Vandaag is het de dag van het geluk! Een goed moment om even stil te staan bij wat voor mij geluk eigenlijk is. Ik heb namelijk in de gaten dat ik dit nooit bewust doe, hierdoor vergeet ik soms dankbaar te zijn met de kleine geluksmomentjes.

Daarom vandaag een top 10, waar ben ik dankbaar voor binnen Ilse de Laat Fotografie?

  1. Ik ben dankbaar voor mijn eigen ontwikkeling als Ilse de Laat Fotografie. Binnen 2 jaar is mijn bereik enorm gegroeid!
  2. Ik ben dankbaar voor het vertrouwen van mijn klanten, ik heb al veel shoots mogen doen en heb hierbij bijzondere momenten vastgelegd. Zo ook mijn eerste bruiloft van Leo en Annelies, zij wilde vlak voor het overlijden van Leo het ja-woord aan elkaar hebben geven. Bijzonder dat ik deze emotionele en bijzondere dag vast heb mogen leggen, helaas is Leo kort geleden overleden. Desondanks ben ik ontzettend dankbaar voor het vertrouwen van hen in mij!
  3. Ik ben dankbaar voor de vele aanvragen van fotoshoots in het voorjaar. Het voorjaar is begonnen en de aanvragen komen binnenstromen, nu in maart moet ik mijn klanten al vertellen dat ik volgepland zit tot en met juli!
  4. Ik ben dankbaar voor alle lieve reacties onder mij Instagram posts! De lieve reacties op social media geven mij voldoening!
  5. Ik ben dankbaar voor het vertrouwen van mijn ouders, vrienden en familie! De steun en het vertrouwen van thuis uit is enorm! Ze helpen mij bij de website, het factureren en de lijntekeningen. Ook zij doen er alles aan om van Ilse de Laat Fotografie een succes te maken.
  6. Ik ben dankbaar voor het goede weer, waardoor ik veel kan shooten! De zon hoeft niet te schijnen maar dat het droog is is belangrijk, het is enorm balen als we bij regen de fotoshoot moeten verzetten.
  7. Ik ben dankbaar voor de goede reviews na een shoot! De tevredenheid van klanten staat voorop, gelukkig heb ik alleen nog maar positieve reacties mogen ontvangen.
  8. Ik ben dankbaar voor het kunnen gebruiken van de juiste apparatuur! Het is een investering, maar dan heb je ook wat! Dat ik de mogelijkheid heb om met de juiste en nieuwste apparatuur aan het werk te mogen gaan is niet vanzelf sprekend.
  9. Ik ben dankbaar voor de eerste aanvragen van een bruiloft! Alsof het zo hoort te zijn, tijdens het schrijven van al deze blogs zijn er 4 aanvragen binnengekomen voor bruiloften in 2022!
  10. Ik ben dankbaar voor het zichtbaar zien groeien van Ilse de Laat Fotografie!

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag