Bucketlist!

Welkom bij

Durf te dromen!

Soms mag je voor jezelf dromen & al je dromen op schrijven. Een doel begint vaak bij een droom, en dromen mag altijd!

Vind mijn bucketlist hier beneden.

Bucketlist 2022

  • Een newborn shoot aan huis van een tweeling.
  • Een gezinsshoot in het buitenland, op een mooi wit strand met luchtige kleding en kinderen. Het liefst met een zonsopkomst.
  • Een bruiloft met alles erop en eraan, het liefst ook een bruiloft in het najaar. In echte herfst tinten.
  • Een bruiloft in het buitenland, met alles op en eraan! Italië heeft voor mij een lichte voorkeur, door de mooie natuur en de schattige stadjes.
  • Een bedrijfsshoot voor een groot merk, bijvoorbeeld LINDA of &C lijkt me erg leuk.
  • Een gezinsshoot onder de douche, puur huid op huid waar de liefde vanaf straalt.
  • Een couple shoot op de kermis.
  • Een gezinsshoot in een lifestyle setting, bijvoorbeeld in een schattig boshuisje.
  • Een portret shoot van mijn oma! Om voor mezelf herinneringen te maken.

Durf te dromen! Ik ben ook ontzettend benieuwd naar jullie bucketlist, mocht je tijd hebben zou ik het leuk vinden als je hem hier beneden plaatst.

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag